ZESPÓŁ FUNDACJI
Weronika Chmielewska
Prezes zarząduPasjonatka uważności w życiu. Szczęściara w małżeństwie, z wyzwaniami w macierzyństwie, spełniona w pracy zawodowej.
Z wykształcenia ekonomistka (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie oraz Cass Business School w Londynie). Na co dzień broker ubezpieczeniowy.
„Tworzę Fundację EduMind bo doświadczyłam jak mindfulness poprawia jakość życia i jest praktycznym narzędziem dla codziennych wyzwań. Wierzę, że dla dzieci to wspaniały prezent, z którego będą korzystać całe życie.”
- Mindful Education Teacher Training Online, 2018
- An Evening with Eckhart Tolle – 2017, Londyn
- Intimacy With Awareness: An Evening Exploring Mindfulness with John Kabat-Zinn, 2016, Nowy Jork
- Mindfulness Fundamentals – Mindful Schools, USA
- Mindful Educator Essentials – Mindful Schools, USA
- Uważność dla dzieci i młodzieży – The Mind Institute, Julia E. Wahl, Eryk Ołtarzewski
- Mindfulness dla dzieci – Eline Snel, Mindfulness Kursy
- Akademia AIG – Leadership Academy, Centre for Leadership, prof. Cezary Wójcik
- Branżowe szkolenia ubezpieczeniowe .
Mahdalena Kulińska
Członek zarząduCertyfikowana trenerka uważności (w metodzie MBSR) oraz trenerka empatycznej komunikacji w nurcie NVC (Nonviolent Communication). Pracuje grupowo i indywidualnie z dorosłymi i dziećmi. Mama trzech córek i żona super cierpliwego męża. Wierzy, że wrażliwość to klucz to kontaktu bez względu na wiek.
„Tworzę Fundację EduMind bo przekonałam się, że w edukacji ważna jest przede wszystkim relacja, to dzięki niej możliwy jest transfer wiedzy między nauczycielem a uczniem. Wspólna praktyka uważności może sprawić, że ta relacja będzie podmiotowa, autentyczna i bliska.”
.
Ewa Orłowska
Członek zarząduTrenerka uważności (MBSR, MBLC i .b) oraz Porozumienia bez Przemocy, mediatorka. superwizorka treningu mindfulness (Mindfulness Association). Pracowała jako nauczyciel i dyrektor szkoły, nauczyciel consultant w Ośrodku Rozwoju Edukacji, obecnie aktywna w doskonaleniu zawodowym nauczycieli - teacher trainer, członek zespołu Budząca się szkoła - oddolnego ruchu zmian w edukacji. Z wykształcenia magister neofilologii, germanistka, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim. Współtworzę Fundację Edumind, bo uważność przypomina mi jak być człowiekiem. Marzę o szkołach, w których uważni nauczyciele przygotowują uczniów do samodzielności i pracy w zespole, gdzie rywalizację zastępuje porozumienie. Do działania inspiruje mnie motto J. W. Goethego: Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię. Jestem mamą dwóch dorosłych synów, mieszkam w Warszawie choć czasami wolałabym w Beskidzie Niskim. .
Świętosława Palmowska-Maciaszek
Członek zarząduZ wykształcenia prawnik (radca prawny), z zamiłowania ubezpieczeniowiec, aktualnie zajmująca się szeroko rozumianą likwidacją szkód.
Prywatnie matka nastoletniej córki dotkniętej reformą edukacji z bardzo długim małżeńskim stażem.
„Zainteresowałam się uważnością, bo widzę w jej popularyzacji wielkie możliwości, które mogą pomóc w poznaniu siebie. a dalszej kolejności ułatwić wypracowanie rozwiązań problemów tak dorosłym jak i dzieciom związanych ze zmieniającym się bardzo szybko otoczeniem.”
.
king Libront
Członek zarząduŻona męża o wrodzonej łagodności i mama dorosłej córki z pewną dozą upartości.
Miłośniczka dalekich podróży, odkrywania świata i poznawania ludzi.
Z wykształcenia ekonomistka (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), na co dzień zajmuje się reasekuracją.
„Tworzę EduMind bo wiem, że kontakty i relacje pełnią jedną z kluczowych ról w naszym życiu. Wpływają na naszą psychikę i kształtują postrzeganie świata.
Jestem przekonana, że dzięki uważności możemy odnaleźć równowagę pomiędzy ciałem, umysłem i duszą.”
.